• _DSC2492
    • _DSC2502
    • _DSC2520
    • _DSC2533
    • _DSC2541
    • _DSC2553
    • _DSC2556
    • _DSC2558
    • _DSC2564
    • _DSC2571
    • _DSC2583
    • _DSC2589
    • _DSC2592
    • _DSC2597
    • _DSC2599
    • _DSC2604
    • _DSC2610
    • _DSC2619
    • _DSC2621

    Započelo ovogodišnje izdanje SIA

    Započelo je najveće europsko natjecanje koje potiče društveno poduzetništvo za studentice i studente.

     Na otvorenju se prisutnim studentima prezentirao ovaj vrijedan projekt, koji se održava drugu godinu u Hrvatskoj. Suosnivačica Impact Huba Zagreb, Ana Raguž, objasnila je kako je zapravo krenulo natjecanje Social Impact Award te kako od svog početka 2009.g. u Austriji, dokazuje uspješnost činjenicom da je 60% prijavljenih projekata do sada implementirano, a 35% ostvaruje prihode te da svake godine prijave, radionice, glasovi i nagrade rastu. Anamarija Mostarac, projekt menadžerica Social Impact Award 2015. u Hrvatskoj, objasnila je proces prijave te vremenski tijek natjecanja. Naglasila je kako se mogu prijaviti svi zainteresirani studenti te da su dobrodošli i prošlogodišnji sudionici koji nisu osvojili nagrade.

    Otvorenje je okupilo mlade i proaktivne osobe koje su svoja inspritativna iskustva prenijela prisutnim studentima. Jedan od prošlogodišnjih pobjednika, student stručnjak u području kriptovaluta, Luka Klancir, istaknuo je da je moguće pokrenuti posao i za vrijeme studija, a da je ključ uspjeha dobro organizirano vrijeme te da za svaku prezentaciju treba pripremiti svoje ideje. Na kraju je kratko poručio: „Life is a pitch“.

    Ana Kolarević je pokrenula projekt Sizemapp i rekla je kako se prije svega treba zapitati „Želite li biti socijalni poduzetnici ili želite biti normalni poduzetnici?“  te naglasila: „Pitajte se što tržište treba?“.

    Srednjoškolci Grigor Danko i Viktor Bašić poduzetnici su početnici koji su, uz sve svoje obaveze kao što su učenje, nogomet i ostale izvanškolske aktivnosti, pokrenuli svoj prvi poslovni projekt 40 000 kilometers. Smatraju kako je društvena korist važan dio svakog poslovanja.

    Martina Čuljak je pokrenula HelpBalkans.org nakon poplave u Gunji i u ostatku regije. Njezin put nije bio lak, ali je odlučno naglasila: „Da biste pokrenuli nešto, ne treba vam puno i ne treba vam novac.“ Na kraju je zaključila: „Ne čekajte da znate dovoljno“.

    Nakon održanog otvorenja, natjecanje ulazi u edukacijsku fazu koja obuhvaća besplatne radionice namijenjene mladima i studentima zainteresiranima za razvoj ideja koje pozitivno utječu na zajednicu. Dobrodošli su svi koji žele čuti nešto više o društvenom poduzetništvu ili žele naučiti raditi sa zanimljivim alatima koji potiču kreativnost i razvoj ideja, upoznati se s poslovnim modelima te izradom poslovnoga plana. Više informacija pronađite pod “Edukacijske radionice”